Wij krijgen regelmatig vragen binnen. Deze vragen proberen wij altijd zo goed mogelijk te beantwoorden. De meest voorkomende vragen hebben we even voor je op een rij gezet en kun je hieronder vinden. Staat je vraag hier niet bij kun je ons altijd een e-mail bericht sturen.
Ervaringen / Reacties
Ik wil graag mijn ervaring met een product delen, hoe doe ik dat?
Zoek het product op onze website, scroll helemaal naar onderen, type je reactie in het veld. Alleen je naam en reactie worden gepubliceerd. Je mag ook alleen je voornaam invullen. Je e-mailadres is niet zichtbaar.
Ik moet mijn e-mailadres invullen om mijn reactie achter te laten. Waarvoor wordt dit gebruikt?
Dit wordt door ons gebruikt indien wij contact met je willen opnemen. Bijvoorbeeld omdat we een vraag hebben over je reactie
Mijn ervaring is niet geplaatst, hoe komt dat?
Alleen goed onderbouwde reacties of ze nu positief of negatief zijn worden door ons geplaatst. Een opmerking als ‘werkt niet’ zonder uitleg voegt niets toe. Wij nemen altijd contact met je op mocht een dergelijke situatie zich voordoen.
Waarom is mijn reactie niet in zijn geheel geplaatst?
Wij vragen een reactie van ongeveer 250 woorden. Iets meer mag altijd maar sommige ouders zijn zo enthousiast en maken er een super uitgebreid verslag van. We korten de reactie dan wat in. Hierover zullen we altijd van tevoren contact met je opnemen.
Ik heb een tip. Hoe laat ik jullie dat weten?
Via onze contactpagina ontvangen we graag je tips, ideeën etc.
Product testen
Waar kan ik terugvinden welke producten jullie testen?
Schrijf je in voor onze nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes of kijk op de pagina ‘Babyproducten testen’.
Hoe kom ik in aanmerking om een product te testen?
Je kunt je opgeven als testouder op de pagina ‘Testouder worden’. De nieuwste testproducten communiceren we via onze nieuwsbrief die 2-wekelijks wordt verstuurd. Ook kun je kijken op de pagina ‘Babyproducten testen’.
Hoe komen jullie aan die testproducten?
Wij krijgen die toegestuurd van producenten, importeurs en distributeurs.
Moet het testproduct weer teruggestuurd worden?
Nee, het testproduct mag je houden als dank voor het delen van je ervaring.
Mijn testproduct is kapot gegaan (en ik heb het niet laten vallen), wat nu?
Dat is heel jammer. Helaas kunnen wij, Baby Product van het Jaar, daar niet veel aan doen. Aangezien het om een gratis product gaat is er geen verplichting tot vervanging. Uiteraard nemen we contact met de producent op om dit te melden. Onze ervaring is dat dit zeer serieus wordt opgepakt.
Mijn testproduct werkt niet naar behoren, wat nu?
Dat is heel jammer. We staan altijd open om je tussentijdse reactie te ontvangen.
Deze informatie geven we door aan de producent. Vaak heeft de producent een tip waarmee je weer verder kan.
Ik heb me opgegeven als testouder. Waarom hoor ik niets?
We krijgen ontzettend veel aanmeldingen en kiezen daar telkens een paar ouders uit. Je kunt je voorstellen dat het haast onmogelijk is om alle aanmeldingen stuk voor stuk door te nemen. Daarnaast kiezen wij alleen die ouders die wij het meest geschikt vinden om het product te testen. Dat kan bijvoorbeeld te maken hebben met de leeftijd van je kindje (combinatie product-kind is niet ideaal), of waar je woont (we willen graag uit alle delen van het land meningen) en/of aan je motivatie. Wij nemen het testen van producten heel serieus en verwachten dat ook van onze testouders. TIP: een motivatie als “het lijkt me leuk…” is niet het soort motivatie waar we blij van worden.
Als je niets hoort binnen max. 4 weken dan ben je op dat moment helaas niet gekozen maar je kunt je altijd en zo vaak je wilt voor een producttest aanmelden.
Waarom zijn niet alle producten op jullie website te testen?
Wij schrijven artikelen over alle producten die wij en de bezoekers van onze website interessant, mooi, uniek, handig en/of duurzaam vinden. We benaderen niet alle producenten en niet alle producenten zijn geïnteresseerd op hun product door ouders te laten uitproberen.
Waar vind ik de producten die nog te testen zijn?
Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief krijg je elke 2 weken informatie daarover of je kijkt op de pagina ‘Babyproducten testen’.
Nieuwsbrief
Hoe meld ik mij aan voor de nieuwsbrief?
Rechtsboven op elke pagina staat ‘Inschrijven nieuwsbrief’. Als je hierop klikt ga je naar de pagina waar je je kunt inschrijven. Vul hier je voornaam, achternaam en emailadres in en druk op de button ‘nu inschrijven’. Binnen 2 weken ontvang je de eerste nieuwsbrief.
Voor ik mij aanmeld, hoe vaak sturen jullie een nieuwsbrief?
We versturen onze nieuwsbrief eens in de 2 weken. Hierin stellen we de laatste producten voor die we hebben toegevoegd aan onze catalogus, de producten die je kunt testen en de genomineerde producten. Je kunt je op ieder gewenst moment weer uitschrijven door onderaan de nieuwsbrief te klikken op ‘uitschrijven nieuwsbrief’.
Nominaties
Waarom is het ene product wel genomineerd en het andere niet?
Niet iedereen heeft interesse om mee te doen met een verkiezing.
Wat houdt het in als een product genomineerd is?
Dat product doet mee aan de verkiezing Baby Product van het Jaar waarbij de testouders bepalen wat het beste babyproduct van dat jaar is. De ervaringen en waarderingen die de testouders geven worden na het nominatiejaar bij elkaar opgeteld waaruit een nummer 1, 2 en 3 naar voren komt. De winnaars worden aan het begin van volgend jaar bekend gemaakt.
Waar vind ik de producten die genomineerd zijn?
Die vind je op de pagina ‘Genomineerde Babyproducten’
Verkoop
Verkopen jullie ook producten?
Wij verkopen zelf geen producten maar geven bij elk artikel aan welke online winkels het product verkopen zodat je niet hoeft te zoeken.